WE HEBBEN NIEUWE PRODUCTEN! NEEM SNEL EEN KIJKJE.

Retourneren en omruilen

Probeer je product van Bose 90 dagen vrijblijvend thuis uit. Tevredenheid is gegarandeerd. Mocht er een probleem zijn met een product van Bose dat je rechtstreeks bij ons hebt aangeschaft, of ben je er onverhoopt toch niet helemaal tevreden over, dan kun je ons bellen of e-mailen. We helpen je dan graag om eventuele problemen met je aankoop op te lossen.

En als je binnen 90 dagen besluit dat het product toch niet helemaal geschikt voor je is, dan kun je het product altijd binnen 90 dagen rechtstreeks naar Bose retourneren:

  • Om een product te retourneren of om te ruilen, bel je ons gewoon om dit direct met Bose te regelen. Wij sturen je vervolgens een bevestiging per e-mail en een koppeling voor het maken van een UPS-retourlabel. Daarna kun je met UPS afspreken wanneer het pakket wordt opgehaald of het pakketje bij het dichtstbijzijnde UPS-afleverpunt afgeven.
  • Alleen items die direct online of telefonisch bij Bose zijn gekocht, kunnen worden geretourneerd of geruild bij Bose. Producten moeten worden geretourneerd in de originele doos, voor zover dat redelijkerwijs mogelijk is. Als je je product hebt aangeschaft bij een Bose Store, moet je het product ook daar retourneren. Bose Stores kunnen helaas geen retourzendingen accepteren van producten die online of telefonisch zijn aangeschaft.
  • Zodra wij je informatie hebben ontvangen en de retournering hebben gecontroleerd, ontvang je een bevestigingsmail en wordt het bedrag teruggestort. Het volledige proces neemt niet meer dan 2 weken in beslag.
  • Houd er rekening mee dat het afhankelijk van je bank nog eens 2-10 werkdagen kan duren voordat het tegoed op je rekening is bijgeschreven.

Ons beleid heeft geen invloed op je wettelijke rechten. De eenvoudigste manier om je recht op het retourneren van goederen uit te oefenen, is door contact met ons op te nemen. Je kunt ook dit retourformulier gebruiken.