BINNEN 1–2 WERKDAGEN BESCHIKBAAR VOOR VERZENDING EN MET VRIJBLIJVENDE PROEFPERIODE VAN 90 DAGEN EN GRATIS STANDAARDLEVERING BIJ BESTELLINGEN VAN € 45 OF MEER

Waarmee kunnen we je van dienst zijn?

Problemen oplossen met producten of accessoires

Een diagnose van problemen stellen, stapsgewijze instructies of handleidingen zoeken, vervangende onderdelen voor producten bestellen en meer.

Een bericht aan onze klanten

Met de komende iOS14- en Android 11-releases willen we je graag informeren over een aantal mogelijke veranderingen van en gevolgen voor je ervaring met Bose-apps en wat jij hierbij kunt doen. Wij bieden informatie en ondersteuning bij eventuele wijzigingen. MEER INFORMATIE

Verdere informatiebronnen

Je product registreren

Drie goede redenen om te registreren:

  • Bevestiging dat jij de eigenaar bent
  • Ontvang belangrijke productupdates
  • Je ontvangt als een van de eersten nieuwe aanbiedingen

Garantie-informatie

Alle Bose-producten worden geleverd met een beperkte garantie op basis van je product en regio.

Bose-winkels

Bezoek ons. Onze experts kunnen helpen met:

  • Het instellen van Bose-producten
  • Informatie over nieuwe productkenmerken
  • Je app koppelen

Service en reparatie

Ons streven is een uitzonderlijke service te bieden bij je Bose-producten. Heeft je product mogelijk onderhoud of reparatie nodig? Wij helpen je.