Gratis verzending en retournering
 

Kan geen toegang krijgen tot bepaalde nummers uit de muziekbibliotheek

Van toepassing op:

meer...

Probeer het volgende als je problemen ondervindt met het afspelen van sommige nummers in je muziekbibliotheek.

Als er recentelijk tracks zijn toegevoegd, synchroniseer je de muziekbibliotheek opnieuw om de beschikbare tracks in de bibliotheek te vernieuwen. Zie De muziekbibliotheek synchroniseren voor instructies

Als je iTunes 12.2 of nieuwer gebruikt, open je iTunes en selecteer je iTunes > Voorkeuren > Geavanceerd. In de Geavanceerde instellingen moet je ervoor zorgen dat ‘Deel iTunes-bibliotheek-XML met andere programma’s’ is aangevinkt zodat de iTunes-bibliotheek beschikbaar is voor het SoundTouch system

Als de computer met de muziekbibliotheek is bijgewerkt naar een nieuwer besturingssysteem, probeer dan de bibliotheek te verwijderen en opnieuw toe te voegen aan je SoundTouch-account:

  1. Open de SoundTouch-app op de computer met de muziekbibliotheek
  2. Selecteer het menupictogram (≡) in de linkerbovenhoek en selecteer ‘Instellingen > Muziekdiensten > Muziek Bibliotheek’ (Opmerking: als op desktops en tablets het menupictogram (≡) niet zichtbaar is, is het uitvouwmenu wellicht al open
  3. Selecteer de bibliotheek met ‘Deze computer’
  4. Selecteer ‘MUZIEKBIBLIOTHEEK VERWIJDEREN’. Er verschijnt een bevestigingspop-up
  5. Selecteer ‘VERWIJDEREN’
  6. Voeg je muziekbibliotheek weer aan je SoundTouch-account toe. Zie Een muziekbibliotheek toevoegen aan SoundTouch voor hulp

Bepaal het bestandstype van de audiotrack en controleer of het een van de onderstaande ondersteunde indelingen is (Opmerking: Voor deze indelingen zijn geen bitrate-beperkingen bekend, maar de samplefrequenties zijn beperkt tot 96 kHz):  

  • MP3
  • AAC (exclusief beveiligde bestanden)
  • M4A (inclusief Apple Lossless-bestanden [ALAC])
  • WMA (exclusief WMA Lossless-bestanden)

Niet-ondersteunde bestandstypen moeten worden geconverteerd, opnieuw worden geript of opnieuw worden verkregen in een van de hierboven vermelde ondersteunde indelingen

Als het bestand een audioboek is met de extensie ‘.m4b’:  

  1. Zoek het bestand op je computer of NAS-schijf
  2. Verander de extensie van het bestand van ‘.m4b’ naar ‘.m4a’
  3. Opnieuw toevoegen van het bestand aan je muziekbibliotheek. Als je iTunes gebruikt, klik je met de rechtermuisknop op het bestand in iTunes en kies je ‘Informatie ontvangen > Opties’ In Opties, stel ‘Soort media’ in op ‘Muziek’
  4. Synchroniseer de muziekbibliotheek opnieuw. Zie De muziekbibliotheek synchroniseren voor instructies

Zoek naar de track in het programma dat wordt gebruikt om je muziekbibliotheek te beheren (Windows Media Player of iTunes) en zorg ervoor dat deze door het programma kan worden afgespeeld. Als dit niet het geval is, is er een probleem met de track

Opslagruimte in de cloud wordt niet ondersteund. Download in plaats daarvan de gewenste tracks van de cloud naar de computer of NAS-schijf met je muziekbibliotheek en synchroniseer de bibliotheek opnieuw. Zie De muziekbibliotheek synchroniseren voor instructies

Was deze informatie nuttig?

Bedankt voor de feedback. Je kunt hieronder nog extra opmerkingen toevoegen.
Jammer om te horen dat deze pagina niet aan je verwachtingen voldoet. Vertel ons over je ervaring en/of wat we beter zouden kunnen doen.
Verzenden
Tak, vi sætter pris på din feedback