Gratis verzending en retournering
 

Problemen bij het bedienen van je systeem met de Google Assistent

Van toepassing op:

Opmerking: De Google Assistent is niet beschikbaar in alle landen en talen.

Bij problemen met spraakopdrachten met de Google Assistent probeer je het volgende:

Controleer of je spraakassistent is ingesteld. Raadpleeg voor meer informatie De Google Assistent gebruiken met smartproducten van Bose.

Als in de ruimte veel geluid is (bijvoorbeeld meerdere mensen die luid praten of harde muziek), kan het product je misschien niet horen. Verminder het geluid in de ruimte, spreek luider of spreek dichter bij het product

Formuleer de opdracht anders. Je kunt dezelfde opdracht op verschillende manieren tegen de Google Assistent zeggen, dus probeer je opdracht op een andere manier te formuleren.

Als je een muziekdienst wilt bedienen, controleer dan bij Instellingen > Gekoppelde media-accounts of de dienst is toegevoegd aan de Bose Music-app en de Google Assistent-app. (Opmerking: Niet alle muziekdiensten kunnen worden geactiveerd via een spraakopdracht.)

Zorg ervoor dat het product dat je wilt bedienen aan jouw account is gekoppeld. Open de Bose Music-app, ga naar My Bose > My Account > Manage Speakers (Speakers beheren) en controleer of het product dat je wilt bedienen daar wordt weergegeven. Als dat niet het geval is, voeg je het aan je account toe

Reset het Bose-product door de voedingskabel 30 seconden los te koppelen

Was deze informatie nuttig?

Bedankt voor de feedback. Je kunt hieronder nog extra opmerkingen toevoegen.
Jammer om te horen dat deze pagina niet aan je verwachtingen voldoet. Vertel ons over je ervaring en/of wat we beter zouden kunnen doen.
Verzenden
Tak, vi sætter pris på din feedback