GRATIS VERZENDING BIJ BESTELLINGEN VAN € 45 OF MEER EN GRATIS RETOURNEREN

Kan geen verbinding maken met het wifi-netwerk

Van toepassing op:

meer...

Als je SoundTouch system geen verbinding maakt met je netwerk, probeer dan het volgende:

Als je je systeem voor de eerste keer instelt:

Als je SoundTouch system niet over Bluetooth beschikt, stel je router dan niet in op ‘N-Only / 5 GHz-Only’-modus. Gebruik 2,4 GHz- of 2,4 / 5 GHz-modus (ook wel B/G/N- of Mixermodus genoemd)

Zorg ervoor dat het systeem zich binnen het bereik van de draadloze router bevindt

Start de computer of het mobiele apparaat opnieuw op en open de SoundTouch-applicatie opnieuw

Reset je SoundTouch system.

Log in op de router en controleer de beveiligingsinstellingen van het draadloze netwerk. Draadloze beveiliging mag niet worden ingesteld op een ‘Enterprise’-optie

Probeer de Alternatieve installatiemethode.

Als het systeem al eerder op het netwerk is aangesloten:

Reboot de router door het netsnoer 30 seconden los te koppelen

Je Bose-product wordt gereset.

Als de netwerknaam, het wachtwoord of het beveiligingstype onlangs is gewijzigd, werk je de netwerkinstellingen in de SoundTouch-app bij. Zie voor hulp Verbinding maken met wifi-netwerk na het wijzigen van het wachtwoord

Als je verbinding probeert te maken met een nieuw netwerk, zie Verbinding maken met een ander wifi-netwerk

Als je systeem is ingesteld om met meer dan één wifi-netwerk te werken, kan het tot twee minuten duren om verbinding te maken, aangezien het systeem probeert verbinding te maken met het meest recent gebruikte netwerk van de vier die in het geheugen zijn opgeslagen

Sluit indien mogelijk sommige van je andere draadloze apparaten (bijv. Blu-ray-speler of gameconsole) aan op je netwerk met behulp van een ethernetkabel. Dit zal de bandbreedte van het draadloze netwerk vergroten, wat de prestaties van draadloze apparaten op het netwerk kan verbeteren

Schakel tijdelijk alle beveiligings-/antivirus- of firewall-software die op de computer draait uit om te bepalen of de software het probleem veroorzaakt. Als het probleem te maken heeft met beveiligingssoftware, ga dan naar de instellingen van de software en zorg ervoor dat de SoundTouch-app niet wordt geblokkeerd. Dit wordt meestal gedaan door het maken van een ‘Uitzondering’ voor de SoundTouch-app

Probeer meer apparaten verbinding te laten maken met de router. Deze kan zijn ingesteld op een hoeveelheid die lager is dan het aantal draadloze apparaten dat verbinding probeert te maken met de router

Controleer of de firmware van de router is bijgewerkt

Verplaats bronnen van draadloze interferentie die het systeem kunnen beïnvloeden, zoals een draadloze router, draadloze telefoons, televisies, magnetrons, Apple AirPort Express of soortgelijke apparaten

Gebruik SoundTouch systems niet op dezelfde locatie als een Bose AL8 system

Was deze informatie nuttig?

Bedankt voor de feedback. Je kunt hieronder nog extra opmerkingen toevoegen.
Jammer om te horen dat deze pagina niet aan je verwachtingen voldoet. Vertel ons over je ervaring en/of wat we beter zouden kunnen doen.
Verzenden
Tak, vi sætter pris på din feedback