Gratis verzending en retournering
 

Geen verbinding mogelijk met een mobiel apparaat

Van toepassing op:

Probeer het volgende als je Frames geen verbinding kunnen maken met je mobiele apparaat:

  • Plaats het apparaat dichter bij de Frames. Het mobiele apparaat moet zich binnen 9 m van de Frames bevinden
  • Houd de Frames uit de buurt van mogelijke storingsbronnen of obstakels, zoals een router of magnetron
  • Zet Bluetooth® uit en weer aan op je apparaat. Als je Bluetooth uit- en weer aanzet, worden het apparaat en het Bose-product opnieuw gekoppeld of opnieuw verbonden
  • Probeer de Frames uit de Bluetooth-lijst op je mobiele apparaat te verwijderen en maak opnieuw verbinding
  • Wis de apparaatlijst van de Frames en probeer opnieuw verbinding te maken
  • Probeer verbinding te maken met een ander mobiel apparaat
  • Schakel alle andere Bluetooth-apparaten uit. Het Bose-product maakt mogelijk verbinding met een ander, eerder gekoppeld Bluetooth-apparaat. Om dit te voorkomen schakel je de andere Bluetooth-apparaten binnen het bereik van het Bose-product en waarmee je geen verbinding wilt maken uit

Was deze informatie nuttig?

Bedankt voor de feedback. Je kunt hieronder nog extra opmerkingen toevoegen.
Jammer om te horen dat deze pagina niet aan je verwachtingen voldoet. Vertel ons over je ervaring en/of wat we beter zouden kunnen doen.
Verzenden
Tak, vi sætter pris på din feedback