Gebruik deze informatie als je problemen ondervindt met je muziekbibliotheek.
Kan geen toegang krijgen tot muziekbibliotheek
Van toepassing op:
- CineMate 220 home cinema system
- CineMate® 120 system
- CineMate® 130 system
- CineMate® 520 system
- Lifestyle 525 series II home entertainment system
- Lifestyle 535 series II home entertainment system
- Lifestyle 600 home entertainment system
- Lifestyle 650 home entertainment system
- Lifestyle® 135 home entertainment system
- Lifestyle® 135 system II
- Lifestyle® 235 system II
- Lifestyle® 235 system III
- Lifestyle® 525 III system
- Lifestyle® 535 home entertainment system
- Lifestyle® SoundTouch® 135 entertainment system
- Lifestyle SoundTouch 525 system
- Lifestyle SoundTouch 535 system
- Wave® SoundTouch® system
- Wave SoundTouch system IV
- VideoWave III 46
- VideoWave III 55
- SoundTouch 300 soundbar
- SoundTouch™ AM3 Wi-Fi® speaker system
- SoundTouch wireless link adapter
- SoundTouch 10 wireless speaker
- SoundTouch 120 system
- SoundTouch 130 system
- SoundTouch 20 wireless speaker
- SoundTouch® 20 system
- SoundTouch 30 wireless speaker
- SoundTouch® 30 system
- SoundTouch 520 system
- SoundTouch® Portable system
- SoundTouch SA-5 amplifier
- SoundTouch® series II wireless adapter
- SoundTouch® Stereo JC system
- SoundTouch® 20 series II Wi-Fi® music system
- SoundTouch® 30 series II Wi-Fi® music system
- SoundTouch® controller
- SoundTouch® Portable Wi-Fi® music system
- SoundTouch® SA-4 amplifier-pakket
- SoundTouch® Stereo JC series II Wi-Fi® music system
- SoundTouch® wireless adapter
- Bose® Lifestyle® SoundTouch® 235 entertainment system
- SoundTouch 300 soundbar
- SoundTouch soundbar system
- Lifestyle 550 home entertainment system
- Herstart de computer of NAS-schijf die de muziekbibliotheek host
- Reset je Bose-systeem
- Als je iTunes 12.2 of een nieuwere versie gebruikt, open je iTunes en selecteer je iTunes > Voorkeuren > Geavanceerd. In de Geavanceerde instellingen moet je ervoor zorgen dat ‘Deel iTunes-bibliotheek-XML met andere programma’s’ is aangevinkt zodat de iTunes-bibliotheek beschikbaar is voor het SoundTouch system
- Als je iTunes 12.5.1 op een Windows-computer gebruikt, moet je ervoor zorgen dat het bestand ‘iTunes Music Library.xml’ zich in de standaard iTunes-locatie bevindt (C:\Users\[username]\Music\iTunes). Als het bestand zich hier niet bevindt, zoek je het bestand op en verplaats je het
- Ga naar het instellingenmenu van de router en schakel tijdelijk de firewall van de router uit om te zien of deze de SoundTouch-functionaliteit blokkeert
- Als je een NAS-schijf gebruikt, bepaal dan of het station toegankelijk is met Windows Media Player of iTunes.
- Als dit niet het geval is, is het waarschijnlijk niet verbonden met het netwerk. Probeer het station te resetten of opnieuw aan te sluiten op het netwerk
- Verwijder de muziekbibliotheek en voeg deze opnieuw toe:
- Selecteer in de app Menu (≡) > Instellingen > Muziekdiensten > Muziekbibliotheek
Opmerking: Als op desktops en tablets het menupictogram (≡) niet zichtbaar is, is het uitvouwmenu wellicht al open - Selecteer je muziekbibliotheek
- Kies ‘MUZIEKBIBLIOTHEEK VERWIJDEREN’
- Kies ‘VERWIJDEREN’ vanuit de bevestigingspop-up
- Voeg opnieuw de muziekbibliotheek via de app toe door Menu (≡) > Dienst toevoegen > Muziekbibliotheek op NAS te selecteren
- De bibliotheek een nieuwe naam geven (optioneel)
- Kies ‘MUZIEKBIBLIOTHEEK TOEVOEGEN’