Dit heeft te maken met het probleem dat de software-update begint te downloaden, maar dat niet voltooid. Probeer het volgende om dit probleem op te lossen:
Van toepassing op:
- SoundTouch 300 soundbar
- SoundTouch™ AM3 Wi-Fi® speaker system
- SoundTouch wireless link adapter
- SoundTouch 10 wireless speaker
- SoundTouch 120 system
- SoundTouch 130 system
- SoundTouch 20 wireless speaker
- SoundTouch® 20 system
- SoundTouch® 220 home cinema system
- SoundTouch 30 wireless speaker
- SoundTouch® 30 system
- SoundTouch 520 system
- SoundTouch® Portable system
- SoundTouch SA-5 amplifier
- SoundTouch® series II wireless adapter
- SoundTouch® Stereo JC system
- SoundTouch® 20 series II Wi-Fi® music system
- SoundTouch® 30 series II Wi-Fi® music system
- SoundTouch® controller
- SoundTouch® Portable Wi-Fi® music system
- SoundTouch® SA-4 amplifier-pakket
- SoundTouch® Stereo JC series II Wi-Fi® music system
- SoundTouch® wireless adapter
- Wave® SoundTouch® system
- Wave SoundTouch system IV
- VideoWave III 55
- VideoWave III 46
- CineMate 220 home cinema system
- CineMate® 130 system
- CineMate® 120 system
- CineMate® 520 system
- Lifestyle 535 series II home entertainment system
- Lifestyle 525 series II home entertainment system
- Lifestyle® 135 home entertainment system
- Lifestyle® 135 system II
- Lifestyle® 235 system III
- Lifestyle® 235 system II
- Lifestyle® 535 home entertainment system
- Lifestyle® 525 III system
- Lifestyle® SoundTouch® 135 entertainment system
- Bose® Lifestyle® SoundTouch® 235 entertainment system
- Lifestyle SoundTouch 525 system
- Lifestyle SoundTouch 535 system
- Lifestyle 600 home entertainment system
- Lifestyle 650 home entertainment system
- SoundTouch 300 soundbar
- SoundTouch soundbar system
- Lifestyle 550 home entertainment system
Als de installatie volgens de app is gestopt maar volgens de display van het systeem vordert, laat de download dan doorgaan totdat deze is voltooid. Het is mogelijk dat de app niet meer synchroon loopt met het apparaat. Sluit en heropen de app als dit het geval is
Andere toepassingen die gebruik maken van bandbreedte op het netwerk afsluiten of sluiten
Als er meerdere systemen tegelijk worden geüpdatet, probeer dan één systeem tegelijk te updaten
Zorg ervoor dat het systeem, of indien van toepassing, de draadloze adapter van het systeem, binnen het bereik van de draadloze router ligt
Verplaats alle bronnen van draadloze interferentie die van invloed kunnen zijn op het systeem, zoals een draadloze router, draadloze telefoon, tv, magnetron, Apple AirPort Express of soortgelijke apparaten
Herstart de router door de stroomtoevoer naar de router te onderbreken, wacht 30 seconden en sluit vervolgens de stroom weer aan
Voer een reset van het product uit.
Wijzig de routerinstelling om op een ander kanaal te werken, zoals 1, 6 of 11, aangezien deze kanalen elkaar niet storen
Controleer of de firmware van de power stand is bijgewerkt
Als je een wifi-netwerkextender, repeater of toegangspunt gebruikt, koppel de voeding naar de extender of repeater los en verplaats het systeem, zodat het zich binnen het bereik van de hoofdrouter bevindt
Sluit het systeem rechtstreeks op de router aan met een ethernetkabel
Probeer de update op een later tijdstip uit te voeren