WE HEBBEN NIEUWE PRODUCTEN! NEEM SNEL EEN KIJKJE.
Winkels Winkelmand

Problemen met geluid oplossen

Slechte geluidskwaliteit

Controleer of de hoofdtelefoon is ingeschakeld en goed is aangesloten op de hoofdtelefoonaansluiting van het Apple®-apparaat.

Probeer een andere maat StayHear+ oordopjes.

Probeer een ander Apple-apparaat of andere muziekapp.

Ruisonderdrukking werkt slecht of helemaal niet

Controleer of de hoofdtelefoon is ingeschakeld en of de groene modusindicator brandt.

Probeer een andere maat StayHear®+ oordopjes. Deze moeten comfortabel maar stevig in je oor zitten.

Controleer of de hoofdtelefoon goed is opgeladen.

Geen audio van microfoon

Controleer of het geluid van de iPhone aanstaat. Controleer of de mutefunctie van de iPhone uitstaat.

Controleer de netwerkontvangst van de telefoon. Een slechte of zwakke verbinding kan zorgen voor een slechte geluidskwaliteit tijdens het bellen. Probeer nog een keer te bellen als de ontvangst beter is.

Schakel het apparaat uit en weer in of start het apparaat opnieuw op. Mogelijk is er een storing opgetreden in de telefoon en moet deze worden gereset.

Probeer nog eens te bellen of gebruik een ander Apple-apparaat.