WE HEBBEN NIEUWE PRODUCTEN! NEEM SNEL EEN KIJKJE.
Winkels Winkelmand

Problemen bij het gebruik van de party- en stereomodus

Probeer de volgende stappen als je problemen ondervindt met de party- en stereofunctie:

Gebruik de Connect-app om speakers te koppelen
De party- en stereomodus kunnen worden ingeschakeld via de Bose Connect-app of door de speaker handmatig te koppelen via de knoppen op de speaker. De koppelingsmethode via de Connect-app wordt echter om twee redenen sterk aanbevolen:

  • De procedure met de Connect-app is gebruiksvriendelijk
  • Met de Connect-app kun je elke combinatie van compatibele speakers gebruiken in de party- of stereomodus. (Je kunt bijvoorbeeld een Revolve en Revolve+ koppelen.) Via de handmatige methode met de knoppen op de speaker kun je alleen twee speakers van hetzelfde model koppelen

Zorg dat maar één speaker actief is verbonden met je mobiele apparaat.
De stereo- en partymodus werken niet als beide speakers met het mobiele apparaat zijn verbonden

Controleer de softwareversies
Voor gebruik van de party- of stereomodus moet de software up-to-date zijn en moet op beide speakers dezelfde versie staan. Als er op de speakers verschillende firmwareversies staan, kan dit tot problemen leiden bij het koppelen

Pauzeer de audio bij het inschakelen van de party- of stereomodus
Pauzeer audiostreams naar alle speakers voordat je de party- of stereomodus inschakelt

Verander de naam van de speakers in de Connect-app
Klanten met twee speakers van hetzelfde model wordt aangeraden de speakers een andere naam te geven via de Connect-app, zodat ze niet dezelfde naam hebben

Zet de fabrieksinstellingen terug.
Raadpleeg De speaker resetten voor informatie over het uitvoeren van een reset.

Opmerking: Met een reset kunnen sommige problemen met het product worden opgelost. Dit zou echter niet vaak nodig moeten zijn.