WE HEBBEN NIEUWE PRODUCTEN! NEEM SNEL EEN KIJKJE.
Winkels Winkelmand

Bose Music-app maakt geen verbinding met de hoofdtelefoon

Als je problemen hebt bij het verbinden van je hoofdtelefoon met de Bose Music-app, probeer je het volgende. Probeer nog een keer verbinding te maken met de hoofdtelefoon.

Schakel de hoofdtelefoon uit en weer in

Sluit de Bose Music-app op je apparaat en veeg hem weg om de app volledig te deactiveren. Open de app weer en probeer opnieuw verbinding te maken

  • Dubbeltik in iOS op de Home-knop en veeg de Music-app weg
  • Druk op een Android-apparaat op de knop voor recent gebruikte apps en veeg de Music-app weg

Verwijder de oplaadkabel. De hoofdtelefoon kan geen verbinding maken met de app tijdens het opladen

Zorg dat de Bose Music-app en je hoofdtelefoon up-to-date zijn. Kijk of er updates zijn in je appstore. Kijk op btu.Bose.com of er updates zijn voor je hoofdtelefoon

Verwijder de hoofdtelefoon uit het geheugen van je mobiele apparaat:

  1. Open bij de Bluetooth®-instellingen de lijst met eerder verbonden Bluetooth-producten
  2. Zoek je Bose-hoofdtelefoon en verwijder die uit de lijst door op ‘Vergeten’, ‘Ontkoppelen’, ‘Verwijderen’ of iets vergelijkbaars te tikken. De hoofdtelefoon staat mogelijk meerdere keren in de lijst. Verwijder ze allemaal

Wis het Bluetooth-apparaatgeheugen van je hoofdtelefoon:

  1. Schakel de hoofdtelefoon in
  2. Houd de aan/uit-/Bluetooth-knop 10 seconden ingedrukt totdat je ‘Bluetooth-apparaatlijst gewist’ hoort

Tik bij Apple iOS-apparaten niet op ‘Annuleren’ tijdens de installatie:

  1. Nadat je in de Bose-app je product hebt geselecteerd op het scherm ‘Verbinding maken’, verschijnt het pop-upvenster ‘Een accessoire selecteren’
  2. Sluit dit venster niet. Het kan tot 2 minuten duren voordat je hoofdtelefoon wordt weergegeven in het pop-upvenster
  3. Selecteer je hoofdtelefoon zodra die wordt weergegeven. Tik vervolgens op ‘Koppelen’ wanneer daarom wordt gevraagd. Raadpleeg voor meer informatie Je hoofdtelefoon opnieuw instellen

Start je mobiele apparaat opnieuw op door dit helemaal uit te zetten en weer in te schakelen

Verwijder de Bose Music-app en installeer deze opnieuw via de appstore van je mobiele apparaat

Reset je hoofdtelefoon. Raadpleeg voor meer informatie Je hoofdtelefoon resetten