Begin het feest vroeg. Ontdek onze bestverkochte producten. SHOP.

BELANGRIJKE VEILIGHEIDSINFORMATIE

Terugroepactie voor bepaalde basmodules van Bose

Bose roept uit eigen beweging basmodules terug die vóór 1 april 2006 zijn geproduceerd en die zijn verkocht met bepaalde Acoustimass-, Lifestyle- en Companion-homecinemasystemen. Onder bepaalde omstandigheden kunnen elektrische componenten in de basmodule defect raken en potentieel brandgevaar veroorzaken. 

Volg de onderstaande stappen om vast te stellen of jouw basmodule een van de desbetreffende modules is. Als de terugroepactie van toepassing is op jouw basmodule, gebruik deze dan niet meer en haal de stekker onmiddellijk uit het stopcontact.

STAP 1

Zoek je basmodule. Hieronder zie je twee afbeeldingen van de basmodules waarvoor deze terugroepactie geldt. De kleur van je basmodule kan zwart of wit zijn.

Basmodule versie 1

LS25_II Bass Module

Basmodule versie 2

AM15_II Bass Module

STAP 2

Haal de stekker van de basmodule uit het stopcontact. Draai de basmodule om zodat je het label kunt zien. Zoek je  productnaam en serienummer op het label. De productnaam bevindt zich boven aan het label naast het Bose-logo. Het serienummer is aangeduid als ‘SER. NR.’ of ‘SERIAL NUMBER’. Zie de onderstaande voorbeelden. Je label kan er iets anders uitzien dan deze afbeeldingen.

Basmodule versie 1

Het label bevindt zich op de onderkant van je basmodule. Maak een foto of schrijf je productnaam en serienummer op zodat je die altijd bij de hand hebt, indien nodig.

Powered Acoustimass 5 series iii speaker system - Label

Basmodule versie 2

Het label bevindt zich op de achterkant van je basmodule. Maak een foto of schrijf je productnaam en serienummer op zodat je die altijd bij de hand hebt, indien nodig.

Acoustimass 10 iii Home Entertainment System - Label

STAP 3

Als je productnaam ‘ACOUSTIMASS 6 III HOME ENT. SYSTEM’ of ‘ACOUSTIMASS 15 II HOME ENT. SYSTEM’ is, ga je naar stap 4 hieronder om te bepalen of de terugroepactie van toepassing is op je basmodule. Als je productnaam iets anders is, open je de productlijst via de onderstaande knop en zoek je de productnaam op je label in de productlijst.

Als de productlijst aangeeft dat de terugroepactie voor jouw basmodule geldt, ga je naar stap 5 hieronder voor instructies over hoe je deze kunt retourneren 

STAP 4

Als je productnaam ‘ACOUSTIMASS 6 III HOME ENT. SYSTEM’ of ‘ACOUSTIMASS 15 II HOME ENT. SYSTEM’ is, zoek je het serienummer op je basmodule (je vindt het serienummer zoals hierboven aangegeven bij stap 2).

Zoek de cijfers 8 t/m 11 van het serienummer (omcirkeld in de onderstaande afbeelding).

  • Als de cijfers 8 t/m 11 tussen 2090 en 6091 liggen, geldt deze terugroepactie voor jouw product.  Ga naar stap 5 hieronder voor instructies over hoe je dit kunt retourneren.
  • Als de cijfers 8 t/m 11 niet tussen 2090 en 6091 liggen, geldt deze terugroepactie niet voor jouw product.
Acoustimass 6 iii Home Entertainment System - Label

STAP 5

Als je via de bovenstaande stappen hebt vastgesteld dat de terugroepactie voor jouw basmodule geldt, stop dan onmiddellijk met het gebruik ervan en sluit deze niet aan op een stopcontact. Retourneer je basmodule en wij repareren deze gratis. Gezien de leeftijd van je product kun je er ook voor kiezen om je basmodule terug te sturen in ruil voor 40% korting op een nieuwe Bose-soundbar, onze nieuwere alles-in-één oplossing voor muziek en home-cinemageluid.

Je basmodule terugsturen:

1. Heeft je serienummer 17 tekens? Je kunt de onderstaande selfserviceoptie gebruiken door het serienummer op het label van de basmodule in te voeren. 

Voorbeeld van 17 tekens: 010052z82009999AS

2. Heeft je serienummer minder dan 17 tekens? Neem rechtstreeks contact op met Bose via de contactgegevens onder aan de pagina. Een medewerker van de klantenservice van Bose zal je helpen. 

Minder dan 17 tekens, bijvoorbeeld: A5P30GE106432

3.  Als je om welke reden dan ook geen gebruik kunt maken van de online selfservice, neem dan contact op met Bose via de contactgegevens onder aan de pagina.

Selfservice starten

Voer hieronder het serienummer van 17 tekens in dat op het label van je basmodule staat.

4
Voer het serienummer van 17 tekens van de basmodule in
Het serienummer kan niet worden gevonden of is onjuist ingevoerd. Probeer het opnieuw
serial4digitSearch
Geen resultaten gevonden. Probeer een andere zoekopdracht
Helaas kunnen we je product niet identificeren. Controleer het unieke id-nummer en probeer het opnieuw

Helaas kunnen we momenteel je product niet identificeren. Neem contact met ons op voor verdere ondersteuning.

Voer het serienummer van je basmodule in

Neem contact met ons op

Heb je extra hulp nodig, is je serienummer minder dan 17 tekens of wordt het niet geaccepteerd, of weet je nog niet zeker of je basmodule deel uitmaakt van deze terugroepactie? Gebruik de onderstaande contactgegevens om rechtstreeks contact met ons op te nemen.

+ 3280077330

Er zijn lokale telefoniekosten van toepassing.

Maandag – Vrijdag
09:00 - 18:00