GRATIS VERZENDING BIJ BESTELLINGEN VAN € 45 OF MEER EN GRATIS RETOURNEREN

Het systeem gaat niet aan

  • Zorg ervoor dat het/de netsnoer(en) aan beide kanten goed zijn aangesloten.Als een van de uiteinden niet goed is aangesloten, is er geen consistente voeding

    Zorg ervoor dat ook alle netsnoeraansluitingen van de met het Bose-systeem verbonden apparaten goed zijn aangesloten.
  • Controleer of de L1 Model II power stand of een compatibel draagbaar Pro-product voeding heeft
  • Controleer of het/de netsnoer(en) zijn aangesloten op een werkend stopcontact.Als het stopcontact wordt geregeld via een muurschakelaar, moet deze zijn ingeschakeld. Test of het stopcontact werkt met een ander apparaat, zoals een lamp. Sluit het systeem zo nodig aan op een ander stopcontact

    Opmerking: sommige stekkerblokken sluiten de stroom naar stopcontacten af als bepaalde andere stopcontacten niet zijn ingeschakeld. Raadpleeg de fabrikant voor meer informatie.
  • Probeer een andere ToneMatch-kabel. Als een andere kabel het probleem oplost, dan is de oorspronkelijke kabel mogelijk defect
  • Controleer de ToneMatch-kabel.Gebruik een ethernet-/Cat 5-kabel als vervanging

Was deze informatie nuttig?

Bedankt voor de feedback. Je kunt hieronder nog extra opmerkingen toevoegen.
Jammer om te horen dat deze pagina niet aan je verwachtingen voldoet. Vertel ons over je ervaring en/of wat we beter zouden kunnen doen.
Verzenden
Tak, vi sætter pris på din feedback