WE HEBBEN NIEUWE PRODUCTEN! NEEM SNEL EEN KIJKJE.
Winkels Winkelmand

SoundLink® wordt niet weergegeven in de lijst van AirPlay®-apparaten

Probeer het volgende om dit probleem op te lossen:

  • Controleer of het iOS-apparaat verbonden is met hetzelfde wifi-netwerk als het SoundLink® Air-systeem. Om een AirPlay-verbinding tot stand te brengen, moeten zowel het SoundLink® Air system als het iOS-apparaat verbonden zijn met hetzelfde draadloze netwerk. Mogelijk is het iOS-apparaat verbonden met een ander netwerk of gastnetwerk
  • Zorg ervoor dat het systeem zich binnen het bereik van de draadloze router bevindt. Ongeacht hoe dicht de bron voor gestreamd geluid zich bij het systeem bevindt, moet het SoundLink® Air system zich binnen het bereik van de draadloze router bevinden om het verzonden signaal via wifi te ontvangen. Een geslaagde verbinding wordt aangegeven door een continu blauw brandend wifi-lampje op de voorkant van het SoundLink® Air-systeem
  • Schakel in het menu Instellingen van het iOS-apparaat de optie Wi-Fi uit en opnieuw in. Mogelijk is er een probleem met de verbinding tussen het iOS-apparaat en de wifi-router. De wifi-verbinding uitschakelen en vervolgens opnieuw inschakelen kan het probleem oplossen
  • Probeer het iOS-apparaat uit te zetten en opnieuw aan te zetten. Het iOS-apparaat uit- en aanzetten kan onverklaarbare problemen met AirPlay oplossen