GRATIS VERZENDING BIJ BESTELLINGEN VAN € 45 OF MEER EN GRATIS RETOURNEREN

Problemen met geluid oplossen

Van toepassing op:

Mijn iPhone®/iPod® speelt wel af, maar er komt geen geluid uit het systeem.

  • Als je net het besturingssysteem op je iPod of iPhone hebt bijgewerkt, moet je mogelijk een paar minuten wachten voordat je het apparaat met je SoundDock system gebruikt. Hoewel de update van het besturingssysteem is voltooid, kan het soms langer duren voordat sommige apps op het Apple®-apparaat klaar zijn met updaten. Verwijder het Apple-apparaat een paar minuten uit de SoundDock en plaats het dan weer terug. Controleer of het apparaat goed is aangesloten.
  • Als je iPod of iPhone in een etui of beschermhoes zit, kan deze mogelijk niet goed op de aansluiting worden geplaatst. Als je het etui of de beschermhoes van het apparaat afhaalt, kan het apparaat in de Lightning-aansluiting worden geplaatst.
  • Probeer de iPod of iPhone te resetten. Mogelijk is er een storing opgetreden in het apparaat en moet dit worden gereset. Neem contact op met Apple Support voor meer ondersteuning.
  • Sluit het systeem aan op een ander stopcontact. Mogelijk is het stopcontact de oorzaak van het probleem.
  • Reset je SoundDock system. Zet het systeem uit, haal de stekker eruit en wacht 60 seconden. Sluit het systeem weer aan op het lichtnet en probeer opnieuw muziek af te spelen met je iPod of iPhone.

Was deze informatie nuttig?

Bedankt voor de feedback. Je kunt hieronder nog extra opmerkingen toevoegen.
Jammer om te horen dat deze pagina niet aan je verwachtingen voldoet. Vertel ons over je ervaring en/of wat we beter zouden kunnen doen.
Verzenden
Tak, vi sætter pris på din feedback