WE HEBBEN NIEUWE PRODUCTEN! NEEM SNEL EEN KIJKJE.
Winkels Winkelmand

Problemen met geluid oplossen

Er komt geen audio uit de hoofdtelefoon

Controleer of de hoofdtelefoon is ingeschakeld.

Controleer de staat van de audiokabel. Als de stekker of een gedeelte van de kabel is beschadigd, kan dat de oorzaak zijn van het probleem.

Controleer of de hoofdtelefoon goed is aangesloten. Misschien is de hoofdtelefoon niet goed aangesloten of is de aansluiting los komen te zitten. Verwijder de hoofdtelefoonaansluiting aan weerszijden en sluit deze opnieuw aan.

Controleer of het audioapparaat is ingeschakeld en het volume niet op het minimum staat.

Probeer een ander audioapparaat. Het probleem kan worden veroorzaakt door het audioapparaat waarop je de hoofdtelefoon hebt aangesloten.

Controleer of de Hi/Lo-schakelaar goed is ingesteld. Als de Hi/Lo-schakelaar in een tussenpositie staat, is er mogelijk geen audio te horen.

Probeer de extra audiokabel die bij de hoofdtelefoon is geleverd (alleen QC®15 headphones die na juni 2011 zijn gekocht). Als het probleem door een bepaalde kabel wordt veroorzaakt, moet je die kabel vervangen.

Ik hoor alleen audio van één kant van de hoofdtelefoon

Controleer het balansniveau van de bron. Als de bron balansregelaars heeft, staan deze misschien niet goed ingesteld. Zorg ervoor dat deze in het midden staan.

Controleer of de hoofdtelefoon goed is aangesloten. Misschien is de hoofdtelefoon niet goed aangesloten of is de aansluiting los komen te zitten. Verwijder de hoofdtelefoonaansluiting aan weerszijden en sluit deze opnieuw aan.

Probeer de extra audiokabel die bij de hoofdtelefoon is geleverd (alleen QC®15 headphones die na juni 2011 zijn gekocht). Als het probleem door een bepaalde kabel wordt veroorzaakt, moet je die kabel vervangen.

Er is te veel bas op de hoofdtelefoon

Schakel alle functies voor audioverbetering op de audiobron uit.