WE HEBBEN NIEUWE PRODUCTEN! NEEM SNEL EEN KIJKJE.
Winkels Winkelmand

Slechte geluidskwaliteit van een apparaat dat op de aux-ingang is aangesloten

Probeer het volgende om je probleem op te lossen:

  • Zet het volume van het aangesloten aux-apparaat lager. Sommige apparaten zenden een te sterk signaal uit als je het volume hoog of op het maximum zet. Dit kan leiden tot slecht en vervormd geluid uit de aangesloten luidsprekers.
  • Ga naar de geluidsinstellingen van het aangesloten apparaat en stel de equalisatie en audioverwerking in op 'uit' of 'vlak'.
  • Controleer of de 3,5mm-stekker volledig en stevig in zowel het apparaat als de luidspreker is gestoken.
  • Het probleem is mogelijk te wijten aan de audiokabel. Probeer het met een andere kabel.
  • Speel een andere bron af op het apparaat. Probeer bijvoorbeeld een andere muziek-app om te bepalen of een bepaalde app het probleem veroorzaakt.
  • Het probleem is mogelijk te wijten aan het aangesloten aux-apparaat. Probeer een ander audioapparaat op de aux-ingang aan te sluiten.
  • Start het aangesloten apparaat opnieuw op. Dit doe je gewoonlijk door het apparaat helemaal uit en weer aan te zetten.
  • Reset de Bose-luidspreker door hem aan te zetten en de aan/uit-knop 10 seconden ingedrukt te houden tot hij wordt uitgeschakeld. Opmerking: Als je de fabrieksinstellingen van de luidspreker herstelt, worden de taalinstellingen van de luidspreker en de gekoppelde mobiele apparaten uit het geheugen gewist en wordt de luidspreker teruggezet naar de oorspronkelijke fabrieksinstellingen.