GRATIS VERZENDING BIJ BESTELLINGEN VAN € 45 OF MEER EN GRATIS RETOURNEREN

Er komt geen geluid uit een aangesloten apparaat

Van toepassing op:

Controleer of het Bluetooth®-apparaat is gekoppeld
Een snel knipperend wit lampje geeft aan dat de Frames zijn verbonden.

Controleer op Android-telefoons of de audio-optie voor media is ingeschakeld
Gestreamde audio kan worden uitgeschakeld in het instellingenmenu van een Android-telefoon. Op die manier kan geen audio worden afgespeeld, ook al is de telefoon gekoppeld en verbonden.

  1. Zoek in het instellingenmenu van de telefoon het Bluetooth-menu met de lijst met gekoppelde apparaten. Het verschilt per apparaat waar je deze instellingen vindt. Bluetooth-opties zijn vaak te vinden bij ‘Draadloos en netwerken’ in het instellingenmenu. De lijst met apparaten vind je mogelijk onder een apart gedeelte voor Bluetooth-instellingen
  2. Tik in de lijst met Bluetooth-apparaten op de naam van het Bose-apparaat en houd deze ingedrukt tot een pop-upmenu verschijnt
  3. Selecteer ‘Opties...’ in het pop-upmenu
  4. Zorg dat de media-instelling is ingeschakeld in het optiemenu
  5. Druk op de homeknop om het instellingenmenu te sluiten

Als het geluid niet wordt afgespeeld nadat je deze instelling hebt ingeschakeld, schakel je Frames uit en vervolgens weer in.

Controleer of audio van het verbonden apparaat wordt afgespeeld
Het apparaat bevindt zich mogelijk niet in een afspeelmodus of is gestopt of gepauzeerd. Controleer of de cijfers op het scherm veranderen of dat er een andere indicatie is dat het apparaat werkt.

Controleer of het volume van het verbonden apparaat niet te zacht staat
Het volume van het verbonden apparaat moet op het maximale niveau staan. Kijk voor meer informatie in de handleiding van je apparaat.

Controleer of de audio-uitgang van de app of het programma goed is ingesteld
Op apparaten waarop apps of programma’s worden uitgevoerd, zoals een computer of smartphone, kan er een specifieke instelling zijn die bepaalt waarvoor audio wordt afgespeeld. Controleer de instellingen voor het programma/de app en zorg dat de audio wordt afgespeeld via Bluetooth.

Wis de lijst met apparaten die aan het Bose-product en het Bluetooth-apparaat zijn gekoppeld
Wis de gekoppelde Bluetooth-apparaten uit het geheugen van het Bose-product en het Bluetooth-apparaat (of verwijder het Bose-product ten minste uit het geheugen van het apparaat). Koppel na het wissen het Bose-product opnieuw aan het apparaat. Hierdoor wordt een nieuwe koppeling gemaakt voor het geval de vorige koppeling beschadigd is.

Plaats het apparaat dichter bij de Frames en buiten het bereik van mogelijke storingsbronnen of obstakels
 

Probeer een andere muziekbron te gebruiken

Was deze informatie nuttig?

Bedankt voor de feedback. Je kunt hieronder nog extra opmerkingen toevoegen.
Jammer om te horen dat deze pagina niet aan je verwachtingen voldoet. Vertel ons over je ervaring en/of wat we beter zouden kunnen doen.
Verzenden
Tak, vi sætter pris på din feedback