GRATIS VERZENDING BIJ BESTELLINGEN VAN € 45 OF MEER EN GRATIS RETOURNEREN

Mijn hoofdtelefoon kan niet aan mijn Bluetooth®-apparaat worden gekoppeld

De hoofdtelefoon maakt geen verbinding met je apparaat tijdens het opladen. Als je hoofdtelefoon niet wordt opgeladen en nog steeds geen verbinding maakt met je apparaat, kun je het volgende proberen:

Op je hoofdtelefoon:

De hoofdtelefoon opnieuw opstarten: schakel de hoofdtelefoon 2 seconden uit. Schakel hem daarna weer in en probeer opnieuw verbinding te maken.

Je hoofdtelefoon resetten:

  1. Schakel de hoofdtelefoon uit en wacht 30 seconden.
  2. Sluit de hoofdtelefoon aan op een usb-voeding en wacht 5 seconden. (de voeding moet zijn aangesloten op een werkend stopcontact).
  3. Haal de usb-kabel uit de hoofdtelefoon en wacht 1 minuut.
  4. Zet de hoofdtelefoon aan en test of deze werkt.

De koppellijst van de hoofdtelefoon wissen:

  1. Schakel de hoofdtelefoon in.
  2. Schuif de aan/uit-knop 10 seconden naar het Bluetooth-pictogram totdat je ‘Bluetooth-apparaatlijst gewist’ hoort.
  3. Verwijder je hoofdtelefoon uit de Bluetooth-apparaatlijst. Dit doe je meestal door op het apparaat Instellingen > Bluetoothlijst te selecteren en vervolgens Vergeten, Ontkoppelen of Verwijderen te selecteren.
  4. Je hoofdtelefoon is nu klaar voor koppeling met het apparaat. Ga naar de Bluetooth-instellingen op je apparaat en selecteer je hoofdtelefoon als nieuw apparaat.

Opmerking: Je kunt de koppelingslijst ook wissen in de Bose Connect-app door op het Bluetooth-pictogram > Bewerken te selecteren en dan op de ‘X’ naast je apparaten te tikken.

Op je mobiele apparaat:

Tijdens het verbinding maken moet je mogelijk je hoofdtelefoon selecteren in de Bluetooth-lijst op je apparaat. Apparaten proberen over het algemeen eerst verbinding te maken met het meest recent gekoppelde apparaat en vervolgens om de paar minuten het eerstvolgende apparaat. Je hoofdtelefoon staat mogelijk niet boven aan de lijst.

Schakel Bluetooth uit en vervolgens weer in.

Schakel de vliegtuigmodus in en weer uit.

Start je apparaat opnieuw op.

Vergeet, ontkoppel of verwijder je hoofdtelefoon uit de Bluetooth-lijst op je apparaat en maak vervolgens weer verbinding.

Verbinding maken met een computer

Als je verbinding maakt met een Windows-computer, zie je mogelijk twee verschillende pictogrammen in de apparaatkoppelingslijst (een apparaatpictogram en een hoofdtelefoonpictogram). Zorg ervoor dat je het hoofdtelefoonpictogram selecteert.

Was deze informatie nuttig?

Bedankt voor de feedback. Je kunt hieronder nog extra opmerkingen toevoegen.
Jammer om te horen dat deze pagina niet aan je verwachtingen voldoet. Vertel ons over je ervaring en/of wat we beter zouden kunnen doen.
Verzenden
Tak, vi sætter pris på din feedback