WE HEBBEN NIEUWE PRODUCTEN! NEEM SNEL EEN KIJKJE.
Winkels Winkelmand

Het systeem bedienen met Alexa geeft problemen

Opmerking: Amazon Alexa is niet in alle talen en landen beschikbaar.

Als spraakopdrachten geven met de voice assistant Alexa van Amazon problemen oplevert, probeer dan het volgende:

Controleer of je spraakassistent is ingesteld. Raadpleeg Amazon Alexa voice assistant gebruiken met Bose-smartproducten voor meer informatie

Als in de ruimte veel geluid is (bijvoorbeeld meerdere mensen die luid praten of harde muziek), kan het product je misschien niet horen. Verminder het geluid in de ruimte, spreek luider of spreek dichter bij het product.

Formuleer de opdracht anders. Je kunt dezelfde opdracht op verschillende manieren tegen Alexa zeggen, dus probeer je opdracht op een andere manier te formuleren.

Gebruik voor je Bose-producten de naam van de kamer, zodat  Alexa  ze gemakkelijk kan vinden (bijvoorbeeld ‘Kantoor’, ‘Slaapkamer’ of ‘Hobbykamer’, in plaats van ‘Johns kantoor’, ‘Slaapkamer3’ of ‘HS500 hobbykamer’). Eventuele spaties in woorden moet je ook zo uitspreken. Gebruik in systeemnamen geen speciale tekens of cijfers.

Je kunt producten een andere naam geven bij de productinstellingen in de Bose Music-app

Kun je een muziekdienst niet bedienen? Controleer dan of de dienst is toegevoegd aan de Amazon Alexa-app door naar Menu > Settings > Music & media te gaan. Is de dienst eenmaal aan de Alexa-app toegevoegd, dan kan Alexa die spelen

Als je de Bose Music-app gebruikt om jouw Alexa-account te koppelen, installeert Amazon automatisch de juiste Bose-skill. Bij installatie kunnen zich echter problemen voordoen waardoor Bose-skill niet wordt geïnstalleerd. Open de Amazon Alexa-app en ga naar Menu > Skills. Als 'Bose Skill (not for SoundTouch)' niet is geïnstalleerd, ga dan in het scherm Skill naar 'Bose' en selecteer en installeer 'Bose Skill (not for SoundTouch)'

Zorg ervoor dat het product dat je wilt bedienen aan jouw account is gekoppeld. Open de Bose Music-app, ga naar My Bose > My Account > Manage Speakers (Speakers beheren) en controleer of het product dat je wilt bedienen daar wordt weergegeven. Als dat niet het geval is, voeg je het aan je account toe

Reset het Bose-product door de voedingskabel 30 seconden los te koppelen