WE HEBBEN NIEUWE PRODUCTEN! NEEM SNEL EEN KIJKJE.
Winkels Winkelmand

Het NFC-apparaat kan niet worden gekoppeld

Probeer het volgende als je je Bluetooth-apparaat niet aan je SoundLink speaker kunt koppelen via NFC (Near Field Communication):

Controleer of je Bluetooth-apparaat NFC ondersteunt. Lees de gebruikershandleiding van je apparaat voor meer informatie.

 

Opmerking: Apple-smartphones gebruiken NFC voor Apple Pay, maar ondersteunen misschien niet het koppelen van Bluetooth-apparaten via NFC.

Ga naar het instellingenmenu van je apparaat en controleer of zowel Bluetooth als NFC is ingeschakeld.

Tik met het NFC-aanraakpunt van het Bluetooth-apparaat tegen het midden van de bovenkant van de SoundLink speaker. Mogelijk wordt je gevraagd de koppeling te accepteren.

Opmerking: Eventueel moet je met verschillende plekken van het Bluetooth-apparaat tegen je SoundLink speaker tikken om het NFC-aanraakpunt van het apparaat te vinden. De locatie van het aanraakpunt verschilt per apparaat, maar vind je bij smartphones meestal aan de achterkant.

Reset het apparaat dat je probeert te koppelen. Dit doe je gewoonlijk door het apparaat opnieuw op te starten of de accu en/of het netsnoer één minuut te verwijderen.

Reset the speaker by turning it on and then holding the power button for 10 seconds until it turns off. 

Als je de fabrieksinstellingen van de luidspreker herstelt, worden de taalinstellingen van de luidspreker en de gekoppelde mobiele apparaten uit het geheugen gewist en wordt de luidspreker teruggezet naar de oorspronkelijke fabrieksinstellingen. Zet de luidspreker aan na de reset en probeer het apparaat opnieuw te koppelen.

Probeer een ander NFC-apparaat te koppelen. Als het andere apparaat werkt, is er mogelijk een probleem met het eerste apparaat.