GRATIS VERZENDING BIJ BESTELLINGEN VAN € 45 OF MEER EN GRATIS RETOURNEREN

Amazon Alexa werkt niet

Controleer of de Amazon Alexa-app op je apparaat is geïnstalleerd. Download indien nodig de Alexa-app via Google Play of de App Store en volg terwijl je hoofdtelefoon is aangesloten op je apparaat de instructies in de app voor het instellen van Alexa.

Opmerking: Amazon Alexa is niet in alle talen en landen beschikbaar.

Als Alexa niet wordt geactiveerd wanneer je op de actieknop drukt, kun je het volgende proberen:

Je apparaat opnieuw opstarten

Controleer of de actieknop is ingesteld voor Amazon Alexa. Selecteer in de Bose Connect-app Instellingen > Actieknop > Amazon Alexa

Je mobiele apparaat met wifi verbinden

Verbreek deBluetooth®-verbinding en breng deze opnieuw tot stand

Maak de Bluetooth-apparaatlijst van je hoofdtelefoon leeg door de aan/uit-knop helemaal naar de andere kant te schuiven en hem daar 10 seconden vast te houden. Als de lijst leeg is, hoor je "Apparaatlijst gewist" uit de hoofdtelefoon. Open op je apparaat de Bluetooth-instellingen om je hoofdtelefoon te verwijderen. Maak opnieuw verbinding tussen de hoofdtelefoon en je apparaat

Was deze informatie nuttig?

Bedankt voor de feedback. Je kunt hieronder nog extra opmerkingen toevoegen.
Jammer om te horen dat deze pagina niet aan je verwachtingen voldoet. Vertel ons over je ervaring en/of wat we beter zouden kunnen doen.
Verzenden
Tak, vi sætter pris på din feedback