NIEUW: BOSE SOUNDLINK® COLOR BLUETOOTH® SPEAKER II

Populaire speaker krijgt waterbestendig ontwerp

April 2017 – Bose presenteert een nieuw lid van zijn iconische SoundLink Bluetooth speakerfamilie: de SoundLink Color II. Met zijn robuuste, waterbestendige ontwerp, nieuwe kleuren en het onveranderd stoere geluid biedt de Color II een nog sterkere combinatie van prestaties, duurzaamheid en gebruiksplezier dan zijn voorganger en is hij overal onderweg de ideale geluidsbron.

De Color II maakt draadloos verbinding met smartphones en tablets, voor probleemloos streamen van muziek. Hij levert een berg geluid dankzij Bose’s zelfontwikkelde dubbele overstaande passieve radiatoren, die de trillingen van de hoofdspeaker in krachtige bassen vertalen en waarbij elke centimeter van de kleine behuizing maximaal wordt benut. Met zijn afmetingen van 13x13x5 cm (hxbxd) en een gewicht van slechts 540 gram verbaast de Color met zijn indrukwekkende volume, helderheid en diepte.

De Color II is gebouwd voor het echte leven. De verbeterde duurzaamheid uit zich in een IPX4-score voor waterbestendigheid. IPX4 betekent dat de speaker bestand is tegen regen, plenswater en geknoeid water (omvallend glas). De nieuwe zachte siliconenbehuizing ziet er fraai uit en voelt prettig aan, en vangt schokken en stoten beter op. Bovendien is de Color II leverbaar in nieuwe kleuren: Aquatic Blue, Coral Red, Soft Black en Polar White.

De Color II is gebouwd voor moeiteloos luisterplezier. De ingebouwde NFC-technologie zorgt voor snelle touch-to-pair-koppeling met andere apparatuur, terwijl installatie een fluitje van een cent is dankzij de gesproken instructies. De speaker is uitgerust met een ingebouwde microfoon om oproepen te beantwoorden en voor toegang tot Siri, Google Now™ en andere smartphone-VPA’s. De lithium-ionaccu gaat tot 8 uur mee en is volledig op te laden via een USB-aansluiting. En met de supergestroomlijnde Bose Connect-app heb je de functies en eigenschappen onder handbereik;, tussen apparaten schakelen, software updaten en nog veel meer.

PRIJZEN EN BESCHIKBAARHEID

De SoundLink Color Bluetooth speaker II komt in mei beschikbaar en kost € 139,95. De SoundLink-lijn wordt verkocht via Bose Stores, Bosebelgium.be en aangewezen Bose-dealers. De Bose Connect-app is per direct te downloaden vanuit de App Store® of Google Play™.

OVER BOSE

Bose Corporation werd in 1964 opgericht door Dr. Amar G. Bose, destijds hoogleraar elektrotechniek aan het Massachusetts Institute of Technology. De grondbeginselen vormen nog steeds de drijvende kracht en het bedrijf blijft investeren in ontwikkeling van nieuwe technologieën die consumenten overtuigende meerwaarde bieden. Bose innoveert al decennia in verschillende sectoren en creëert en transformeert daarbij productcategorieën in en rond audio. Bose heeft met zijn producten voor gebruik in huis, in de auto, onderweg en de openbare ruimte een iconische status verworven en de manier waarop mensen naar muziek luisteren veranderd.

Bose Corporation is een besloten vennootschap. De passie van Bose voor vernieuwing, perfectie en buitengewone luisterervaringen manifesteert zich wereldwijd, overal waar Bose aanwezig is. Alle handelsmerken behoren tot de respectieve eigenaren.

Persbericht als PDF