WE HEBBEN NIEUWE PRODUCTEN! NEEM SNEL EEN KIJKJE.
Winkels Winkelmand
Jim Mollica

Jim Mollica

Chief Marketing Officer

Jim Mollica trad in 2021 in dienst bij Bose als de eerste wereldwijde Chief Marketing Officer van het bedrijf. Hij houdt toezicht op de strategische en creatieve richting van het merk, evenals op de band met consumenten op alle platforms en contactpunten. Jim is gespecialiseerd in digitale transformatie en storytelling, en put daarmee uit meer dan 25 jaar aan ervaring op het gebied van marketing, media, digitale handel en opbrengst-genererende deskundigheid.

Jim gebruikt en geniet nog steeds van het Bose Acoustimass-luidsprekersysteem dat hij als tiener kocht om naar muziek van de Pixies en andere invloedrijke groepen te luisteren. Dit ‘levensveranderende’ geluidssysteem heeft hij bij verschillende verhuizingen door het hele land altijd meegenomen.

Voordat hij bij Bose kwam, bekleedde Jim leidinggevende functies voor een aantal internationaal toonaangevende merken op het gebied van consumentenproducten, lifestyle, entertainment en auto’s, waaronder Under Armor, Viacom/MTV Networks, The Walt Disney Company, Ralph Lauren en Nissan Motor Corporation.

Jim is afgestudeerd aan de University of Pittsburgh en heeft een MBA behaald aan de Katz Graduate School of Business.